Det där dåliga samvetet

Jag måste boka biljett nu, alltså biljtten hem i mitten av juli någon gång. Jag frågar vad dom tycker är bäst, vilken dag.

Så sent som möjligt får jag som svar, jag lämnar dom ju ändå i sticket...

Hmm... Ska jag boka i juni?? Vi har ju ändå inget kontrakt!

Nej mig ska dom inte se till att få dåligt samvete! Jag har sagt till i god tid och vi sa aldrig ngt om hur länge jag skulle stanna. Jag ska boka biljett så snart som möjligt, förmodligen 9 eller 14:e juli kommer jag hem - om dom får barnvakt eller inte är inte mitt problem.

Jag blir lite grinig när jag får sådana svar...

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha ja lr hur! Men det e ju det bästa med att inte ha nått kontrakt iof man kan och får åka hem utan att familjen kan hindra en ;)

2009-03-04 @ 13:44:32
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0