Fredag

Fredagar är Mintletsdagar då alla Lotties kompisar, mammor och jag:p äter lunch tillsammans och leker resten av dagen. Det är faktiskt en ganska kul dag för jag gillar alla mammor och ungarna sköter sig mest själva så vi kan mest sitta och prata och dricka te.

Minns ni hur nervös jag var första veckan när jag skulle träffa dom helt själv? Nu ser jag fram emot varje fredag:)

Funderar också på om jag ska gå nu direkt efter lunchen och beställa klipptid för mitt hår är slitet in till rötterna:/ Fast det blir inga slingor denna gång, plånboken gapar ganska tom och det ser faktiskt inte så farligt ut med utväxten.

Jag är sugen på bio också ikväll, måste bara hitta en stackare att dra med mig:p

Jaja... Det är min fredag, hoppas ni får en bra dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0