Hej hopp

Hoppas ni har haft en bra helg! Min helg har varit toppen!=)

På lördagen så träffade jag ett gäng au pairer, vi tog en kaffe på starbucks och satt och pratade. Super trevliga hela bunten!! Var så skönt att träffa fler au pairer och speciellt när dom var så trevliga och lätta att prata med:)

Det var tre fransyskor, två tyskar och två svenskar - Caroline och Sofie och mig:)

Efter starbucks var det shopping:P Alldeles för mycket pengar spenderade - dessutom många drinkar på alldeles för dyra ställen på kvällen:/ Men kul var det!!

Höjdpunkten var när Caroline berättade om hennes bonde söker fru äventyr! Hennes kompis skickade ett brev till Fredrik och låtsades att det var hon - Carolin blev utvald av Fredrik och hon var med i TRE program innan hon berättade att hon inte hade ngra känslor för honom;)




Jag måste ge Cred till henne för att ha stått ut i tre program och dessutom ha Lena som roomate. Inte så kul att bo med ngn som går och lägger sig klockan 6 på kvällen efter nyheterna:D



Idag har jag ridit i det fina vädret=) Kom hem tre på natten och vaknade helt utvilad halv nio!:/ Wierd.... Men skönt ändå. Har huset helt för mig själv tills på tisdag också, wiiiiie:D

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vilken härlig bakgrund i din blogg :)

Postat av: Behm

Haha nu har ryktet spridit sig till både england, frankrike å tyskland :P kommer aldrig bli av med den där historien om Bonde söker fru haha ^^

PS. gud va skönt å ha huset för sig sj! ;)

Hope to see u soon :D

2009-03-01 @ 21:54:42
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0