Helgen

Ja då tar man snart helgen! Ska bli skönt:)

Har en födelsedagsfest att gå på ikväll och sen blir det party med Carolin Och Sofie på Lördag!=) Skojsigt!! Enda jobbiga är att jag måste ta mig hem själv, har verkligen inte lust att ta nattbussen själv, kanske går bra om jag håller mig spiknykter och åker hem runt ett eller nått innan alla andra drar sig hem. Taxi är svindyrt och ofta kör dom inte ens till kingswood för att det är för långt bort. hmm..

Jaja, det blir nog bra:) Är mintlets fredag idag, har ingen migrän (otroligt!) så idag blir det en vanlig fredag!

Puss

Kommentarer
Postat av: sofiee

varför inte ta en natt och bo på Bristols backpackers. man kanske kan byta till ett tre rum? :D

2009-03-27 @ 16:18:10
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0