Naturfilosofi

Vet ni vad jag saknar mest med att bo här, speciellt i en stad - naturen.
Jag tror aldrig att jag har haft så uttråkade stunder som här, det smyger sig på någon sorts rastlöshet i kroppen som gör att direkt man inte har något planerat eller på G så får man en sorts panik känsla. Tänk om hela dagen blir "bortkastad!!"  Om man inte har något att göra förväntas det att man ska vara uttråkad till döds.

På Island så hade jag stundtals verkligen ingenting att göra men den här känslan smög sig ändå inte på. Hemma så har det väll hänt ibland men aldrig så mycket som här. Jag tror jag måste hitta tillbaka lite till lugnet igen så jag inte blir helt skogstokig här borta på ön.


På ett sätt är jag lite besviken att vi inte åkte till kusten i helgen för den kan vara helfin och skön:) Det är en väldigt avslappnad stämmning på kustorterna.
Kusten i Wales är svår att slå, ingen tv och dator på en vecka - bara en pinne att peta i elden med som underhållning. Det låter som tortyr men efter en dag är man van och jag lovar det är skööönt!

Natti!

Kommentarer
Postat av: sofiee

vi tackar aldrig nej till sällskap :D

2009-03-11 @ 12:48:53
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Behm

Ser ut som Sofie redan svarat så har du lust är det mer än välkommen att hänga på oss i Bristol på Lördag :D

2009-03-11 @ 13:39:27
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0