Pregnant

Nope, not mee... Men jag känner mig gravid - magen är alldeles uppsvälld efter en go pasta middag! Det är inte i varje hus man får pur färsk krabba och musslor i maten efter att dom vart iväg och dykt;)

Ian frågade om jag äntligen var mätt (jag är ju lite svår att fylla upp) "Yes but I think I'm pregnant" och Ian håller på att kvävas av det han dricker, "Nooo!!! I'm not pregnant I meent it feals like I'm pregnant!!!"

Språkbarriärer är ju för sköna ibland.

Idag så var det ännu en underbar dag som jag nämnde i förra inlägget, kom iväg och red och spenderade mesta dels av dagen i stallet:) Skönt!

Men nu är det gonatt!


Kommentarer
Postat av: sofiee

HAHA skön! jag börjar också känna mig gravid! haha folk där hemma säger att jag har gått upp i vikt haha :D synd att du mår dåligt hoppas det blir bättre snart!!! puss och kram

2009-03-23 @ 13:11:20
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: sofiee

HAHA skön! jag börjar också känna mig gravid! haha folk där hemma säger att jag har gått upp i vikt haha :D synd att du mår dåligt hoppas det blir bättre snart!!! puss och kram

2009-03-23 @ 13:12:27
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0