Bloggtorka

förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har haft saker att skriva om men jag bara orkar inte - att sitta och skriva framför datorn är inte prioritet nummer 1 och jag ska vara så ful att jag snor bilder från  Carolin och Sofiee för att lägga ut här;)

Helgen började med en Curry framför Bridget Jones dagbok på fredag med Lou för att sedan övergå i en mer galen lördag.

Dagen började med att sitta barnvakt för Lottie samtidigt som jag kände mig extra PMS:ig och i behov av en drink helt enkelt så när det var dags att möta upp med tjejerna kändes det som ett hallelulja moment!! HELG!
Lou höll på att krypa ur skinnet efter konstant fnittrande från oss i sex timmar, mer på ett skämtsamt sätt över att hon kände sig gammal men jag tror vi blir lite tystare till helgen;)

I ett infall så bestämde jag och Sofiee oss att slinga håret och tvingade stackars Mathilda och Carolin att göra dom på oss men jag måste säga att det blev bra! Även om jag inte är sådär jätte van att vara så här blond:)

Så jäkla snygg bild:D

Vi drog i alla fall iväg runt halv 11 efter att ha insett att bussen redan gått och jag försökte förklara för resten av gänget att det inte är någon idé att springa. Istället hoppade vi in i en taxi där vi satt och förhörde en stackars pakistansk taxi chaffis om livet i pakistan och the UK tills vi kom fram till The syndicate för att möta en stor besvikelse... FALSK MARKNADSFÖRING! Man betalade 5£ in och skulle få 10£ att dricka för men man fick bara använda en 1£ kupong per drink, hrmm... Men det stoppade oss inte från att ha kul och tillslut visste hela nattklubben vilka vi var - "The swedish girls!"


Grrrr... Hot Swedish girls! ;D



Jag behöver kanske inte säga att jag vaknade upp med ett bultande huvud efter den natten samtidigt som jag hörde en massa youtube klipp från parlamentet i bakgrunden. Dessutom ville ingen vara ödmjuk nog att öppna fönstret för att släppa in luft - fy på er;)
Men dagen var alltför fin för att slösa bort i en säng så efter två starka doser ibuprofen var jag fit for fight och tog med tjejerna på sightseeing!



Vi gick först till Clifton suspention bridge för att sedan äta lunch i en park vid clifton village, mysigt:)



Sofiee var riktigt rädd för höjder och ville inte kliva på bron medans jag försökte göra det lite mer spännande och lossa på bulten




Fast jag har full förståelse för henne.

Sist men inte minst drog vi till hamnen (bilderna lite ovan) och strosade vid vattnet.

Nej nu kära vänner ska jag sova, Natti!

Kommentarer
Postat av: sofiee

äntligen lite blogg :D



haha min kompis var så skön. Den sista bilden taggade hon gubben som "kung carl gustav" och ja, det se faktiskt ut som GurraKungen!1

2009-05-27 @ 10:53:02
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0