Det blir nog norrland

Läste det här precis, det bådar inte gott för mig - milt sagt. Jadu pappa, du kanske får en dotter som hamnar i Umeå ändå;)

Annars knallar livet på, jag var ute och joggade nu ikväll, ca 4 km på ungefär 25 min. Det kändes bra! För imorgon blir det tårta, Lottie fyller 4 år och det ska firas:) Hon är så söt, tror att födelsedags fén inte ska låta henne få fylla fyra om hon inte uppför sig (jag har absolut inget med det att göra - hehe).

Jag lyckades skrämma upp Lou imorse också, var ju som sagt på bio med Anna igår men eftersom det var röd dag i GB igår så gick sista bussen hem klockan 11, tjugo minuter innan bion slutade. Så jag sov över hos Anna istället och skickade sms till Lou så hon inte skulle bli orolig. Men hon hade självklart glömt mobilen urladdad i bilen så imorse när jag kollade mobilen hade jag flera röstmedelanden från Ian att ringa till Lou så fort som möjligt för hon var hemma och var jätte orolig eftersom hon upptäckt att jag inte kommit hem kvällen innan.
Kände ett stygn av dåligt samvete men jag hade ju ändå hört av mig, Lou var i alla fall inte sur mest bara lättad när jag ringde och förklarade.

Filmen var bra, lite skruvad men helt ok. Det var en riktigt svensk och mörk film men den var inte alls som jag trott, det kändes konstigt att just den filmen fått ett internationellt genombrott. 

Nu ska jag sussa sött eftersom det inte blev mycket sömn natten innan, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0