Reumatismen är på intåg

Nu ligger jag i sängen men voltaren insmort på mina ben som lider av benhinne inflamation. Jag har anamat GI metoden för plötsiligt förbränner man inte som en torped längre utan måste börja tänka på vad man stoppar i sig.
Jag har insett att jag nog är beroende av kaffe i alla fall och har köpt grönt te, vil ju även ha lite antioxidanter i mig för att hejda framfarten av rynkor. Vem vet - dom kan nog ploppa fram snart!
Jag läser min blogg från April förra året och inser att tiden bara flyter iväg och att vissa saker bara känns som diffusa minnen.

Nu har jag varit i England i snart ett år och ska börja planera avskedsfest, varför finns det ingen paus knapp någonstans?


Kanske ska gå tillbaka till den isländska svältdieten med hårt fysiskt arbete? Se vad iform jag var!! Haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0