Stinko har en stinkande huvudvärk

Jag har precis kommit hem efter en hel eftermiddag i solen nere på stan med Mathilda och Liam. Myyysigt:) Vi satt vid vattnet och åt lunch samtidigt som Mathilda blev helt livrädd för en svan. Hör och häpna så var jag ko lugn!

Och vet ni... Idag har varit en av dom bästa dagarna i mitt liv... När jag köpte skor till kläningen förra veckan så fick jag en strl för liten så idag skulle jag byta dom. Samtidigt som jag köpte dom förra veckan fick jag en 20% rabatt kupong på new look så jag köpte en liten kuvertväska idag för 6 pund samtidgt som jag ändrade skorna. Men han som stod i kassan slog samman summorna 20 + 6 £ och drog sedan av 20% av det även om det bara var dom 6 punden jag skulle betala - hänger ni med? Så när jag skulle betala behövde jag bara pröjsa 80 p för väskan!!!!! Haha!:D Helt fantastiskt så jag var på som små moln.
Och för att göra dagen ännu bättre så när vi kom ner till vattnet stod det en tjej där och delade ut gratis chocklad!!! Wawawooom!! Och Hanna har upplevt en av dom bättre dagarna i sitt liv.

Jag har även varit duktig och postat min röst på Marie Wickberg i EP valet samtidigt som jag även postade mammas morsdag kort.

Ikväll ska jag sitta barnvakt och imorgon så bär det av till Plymouth för bal.

Hade

Kommentarer
Postat av: Behm

meh värsta turdagen du haft :D ha så kul på balen :D

2009-05-29 @ 19:27:39
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Björn

Oerhört härligt det är när sånt händer! :D

2009-05-29 @ 22:35:48
URL: http://edgren.bloggspace.se
Postat av: Hanna

Ja så oerhört härligt!:) Ibland måste man få ha flyt

2009-05-30 @ 00:05:43
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0