Träningsvärk

Sitter här med värkande leder och är riktigt trött. Egentligen har jag inte tränat överdrivet mycket idag, bara en promenad på morgonen och lite styrka hemma men ändå så känner jag mig helt slut i hela kroppen! Men knoppen är på topp!=) Konstigt att man kan hålla sig så pigg genom att sluta med kaffe... Kaffe brukade vara mitt bränsle förut.

Annars har det varit en ganska skön dag idag, avslappnad och härlig. Jag följde med Lou till poolen med Lottie medans hon hade dyklektioner så jag och Lottie kunde simma :)
Lottie är helt galen i vatten! Hon är inte en liten fjompunge som klänger sig fast utan hon bara kastar sig i! Det är riktigt kul!

Ikväll ska jag och Lou ha en curry kväll med Bridget jones dagbok, hon fann första filmen på vinden idag. Funderar på att gå och köpa chocklad, bara för att jag varit så duktig denna vecka med GI och träning :P

X


Kommentarer
Postat av: Behm

Vi hade ett chokladpass på Starbucks ;)

2009-05-23 @ 00:03:00
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0