Uj uj vilken helg!

Först och främst - BVC (bristol volleyball club) borde köra en reality show, jädrar vad pengar dom skulle dra in. **** gillar inte *#'#* för att hon hånglade med hennes ex och ditcha henne inför en turnering, club presidenten är ungefär 10 år (mentalt sett) och hör här.... HAR EN LITE SNOPP (hahaha!) enligt en kille i samma lag. *#*#* flörtar med allt och alla och hälften av alla killar i laget (mest Italienarna och fransmännen är riktiga players).
Summan av kardemumman, jag har hört så mycket skit om personer eftersom jag är neutral och säker att snacka med, anledningen till tecknena istället för namn är för att Anna ibland läser min blogg (inte för att jag vill hålla något undan för dig) men jag har lovat att hålla tyst och ni andra vet ju ändå inte vilka det är:)

Volleybollen då... Mitt lag har spelat i en urdålig lokal liga hela året med knappt någon konkurans, det är ungefär en låg division 4 nivå på spelet.
I south west championship så var 8 av 12 lag national leauge lag varav två var level 1 som motsvarar våran elitserie! En av spelarna var en proffesionell beach spelare som precis kommit hem från ett traningsläger i Caribien. de andra tre lagen spelar i South West leauge och sen var det ju lilla vi som spelar i Glouscester leauge. Förstår ni våran schock?

Jaha sa vi, vi får väll helt enkelt bara se till att ge dom en sån tuff match som möjligt och ha kul!

Och vi gjorde det! Herregud vad vi kämpade och slet, vissa av lagen såg riktigt chockade ut när dom bara var före oss med två poäng och faktiskt var tvugna att smasha tre gånger innan vi äntligen missade den fjärde gången.
Även om det inte fanns en chans för oss att vinna vissa matcher hade vi riktigt kul och det var coolt att se dom bästa lagen spela mot varandra - jag är riktigt peppade för att träna ordentligt inför nästa år för det bör ju finnas en volleyboll klubb vart jag än hamnar.



Det enda negativa med helgen var att jag har fått en benhinne inflamation och att min tumme är pajad igen. Benen började göra ont för en vecka sen när jag var ute och sprang, jag tror jag måste köpa nya skor:/
Om det är någon som vet hur man läker en benhinneinflamation så får ni gärna tipsa mig! :)

Idag har det faktiskt vart en ganska bra dag, Lottie har varit hur go som helst mot mig, solen sken, vi lekte i en jättefin park och hade en fika med kaffe och kaka:)



Klänningen kom också på posten medans jag var ute och hängde tvätt. Blev lite häpen av att Lottie hade öppnat dörren och tagit emot paketet av brevbäraren, haha! Klänningen var dock lite stor över brösten (hrmm) men Lou sa att hennes mamma kommer över helgen och är en hejare på att sy så hon kanske kan fixa det!

Nu ska jag se på rymdfärjan som ska skjutas upp, när jag var liten var mitt drömjobb astronaut, nu är det pilot.

Cheers

Kommentarer
Postat av: Behm

Låter som du haft en lovely helg :P Sj har man bara promenerat hela helgen känsn d som :P



Men surt att du gjorde illa dig...

Vi höres!

2009-05-11 @ 20:05:18
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Anonym

KULKULKUL!!!! Du får ladda upp (och vila) inför helgen då det är schlager.. det bjuds på schlagermiddag hos mig på lördag och du är varmtvälkommen! övernattning sker på egenriskt!

2009-05-11 @ 22:12:48
Postat av: sofiee

mitt namn kom tydligen inte med. men det var jag sofiee som skrev :D

2009-05-11 @ 22:13:36
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0