You got to love the Britts

Jag har precis sett klart på kvalet för ESC (eurovision song contest), vilken skillnad det är att se det på SVT och BBC! I serige är det blodigt allvar, alla låtar och framträdanden analyseras och man har stenkoll på hela tävlingen.

Här i GB så slänger man ut sig kommentarer som "ni vet väll att på kanal fem så går det ett program just nu om räddningshellikoptrar om ni vill byta"

Eller "Å gud jag tror jag mår illa snart" Som kommentar på programledarnas prestation

En kommentar om sverige kom också med "Det var tur för henne att hon kom med annars hade det blivit upplop i Sverige"

Då såg jag ungefär tio minuter av hela programmet så jag undrar vad för andra kommentarer dom kom med :)

Man måste ju bara älska deras spydighet!


Den här låten tror jag kommer vinna

Natti X

Kommentarer
Postat av: Behm

HAHA det roliga är ju att det skulle va hemskt om inte Sverige kommit me XD



Å håller me ;) Den här låten vinner! :D

2009-05-13 @ 16:43:50
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det hade vart lite surt, även om låten suger;)

2009-05-13 @ 19:52:54
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0