Sanningen om kändisarna

Sitter med matten och sliter, går sådär men men, det är mer än en vecka kvar till omtenta och jag ska klara den! Igår var det party i Malins koridor, jag var inte på bästa party humör men det blev lyckat ändå:)

Idag känner jag mig lagom sliten och ful och kikade in på min klasskompis Elinas blogg och blev genast på bättre humör. Där får ni läsa om hur fula, blyga och slitna vissa kändisar är i verkliga livet! Kände mig genast mycket bättre!

På tal om kändisar så var jag ju på samma fest som Mikael Persbrandt i stockholm, ännu en stjärna som föll för mig (det där lät inte som jag hade tänkt, haha) jag menade att han sjönk i mina ögon. Jätte full och flörtandes med tjejer i min ålder (han har ju sambo och bebis!), det kändes inte ok men dom är ju människor dom med.

Här kommer lite bilder från sthlm som Jess hade tagit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0