En suddig dag

Idag har jag levt i en luddig värld, en värld med suddiga konturer och bara anonyma människor...

Visst låter det poetiskt men the ugly truth är att jag vaknade med ett rött öga och inte vågade sätta i mina linser. Eftersom min kära syster satte sig på mina glasögon så är det antingen liser eller att gå i blindo.

Hur blev det med plugget då? Jo, åkte ner till stan för att sitta på schmäck med Filippa för att plugga matte - behöver jag säga att det blev mest tölprat? Filippa har ett mycket mer spännande liv än mig så det känns skönt att hon berättar allt för mig så jag får min del av spänningen! Det är bra att ha den tjejen:)
Efter fikat/plugget/skvallret så drog vi till IKSU för lite träning, jag tackade nej till en utekväll (anledningen till mitt tråkiga privatliv?) eftersom jag ska upp i ottan och spela volleyboll match - GO IKSU!

Efter att jag lyssnat klart på den här låten ska jag sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0