Ett spartips till alla studenter därute

Jag ska inte ta cred för den här idén för det var min klasskompis Daniel som startade trenden men här kommer den - TERMOS! Alla ni kaffeälskare där ute (ni som gillar te kan fortsätta läsa ni med) att ta med sig en termos till skolan är det mest genialiska man kan göra. En kaffekopp kan kosta 5-6 kr (om den är riktigt billig) två koppar om dagen i en vecka blir 50 kr i veckan osv...

Dessutom så blir man den där speciella lite udda personen, du kommer garanterat vara personen som alltid har med sig termosen i andras ögon = du blir ihågkommen, vem vill vara mainstream?;)

Funderar på att pimpa min termos för att få den mer orginell, den här tycker jag var riktigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0