Nu är jag mör och go

Fick masa mig upp klockan halv 8 imorse efter att ha haft en dålig natts sömn då jag bl.a drömde att jag födde en son, huuuuva!!! Inte just för att det var en son utan mest barndelen.

Efter att ha hinkat i mig kaffe så drog jag iväg till IKSU för att spela volleyboll match på Norsjö B. Det gick faktiskt riktigt bra och Åke (tränaren) sa att han var riktigt positivt överaskad av min insatts:) Jag kände mig lite stolt! Det roligaste var dock att vi faktiskt hade riktigt bra stämning och kul i laget:)

Solen skiner annars i Ume och här kommer en bild från veckan då vi hade en excursion på en myr. Mina stövlar var otroligt "populära" bland mina blivande jägmästar klasskamrater;)

Gonatt Go Vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0