Äntligen!

Jag har kontakt med den andra sidan! Nu har jag fått mina inloggningsuppgifter för universitetet, åter igen - ÄNTLIGEN!
Jag har dock inte tid/ork att lägga upp bilder på lägenheten men den är fin och bilder kommer:)

Skolan är ok, matte är verkligen inte min starka sida och jag lovar att jag är helt ärlig när jag säger att det känns som om jag ska brista i gråt under matte C genomgångerna, jag är redan efter! Dessutom har vi nog den värsta läraren på denna jord, ett typiskt exempel på ett mattegeni utan social kompetens som kan för mycket matte för att bli lärare. När han börjar genomgången är han redan ungefär 4 steg före resten av klassen. Men med lite villja ska jag nog klara det!

Nu har jag fått hem matteboken iaf så nu kan jag sitta och plugga som en idiot hemma, har ju ändå inget annat att göra;)
Ibland så känner jag nog ett litet styng av ånger, jag menar vem vill frivilligt utsätta sig för mer matte? Men men, man får stå sitt kast, stog jag ut ett år som au pair så står jag ut ett halvår med matte! Det är rena rama barnleken jämfört med Lottie!:P

Annars så är norrland inte helt tokigt, jätte trevliga människor, typ lika varmt som hemma och dom pratar faktiskt ganska mycket!!:D

Det här är ett znooooze inlägg, jag vet - men dom roliga med bilder får vänta tills jag får internet hemma:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Behm

Ja men vad sa jag om Norrland, det e grejer det ;) Å lycka till med matten jag tyckte också att Matte C va litte krångligt men det släpper förhoppningsvis för dig me :)

2009-09-03 @ 17:46:08
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0