Väl mött go vänner

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har bara känt att jag inte orkar eller har lust att blogga. Men nu så blir det ett försök:)

Livet rullar på här i Umeå, det är svinkallt och i måndags så fick vi snöblandat regn, det var spännande. Jag hade glömt bort vad kallt det kan vara!
Det är ju mössa och vantar som gäller!

Norrland is still going strong och fortsätter att göra mig possitivt överraskad! Jag måste säga att det är några riktigt roliga och härliga människor som finns i min klass, man kan bara vara sig själv och det känns verkligen bra!
I helgen så var det party på fredag, jag kom på den brilljanta idén att vi skulle sno johns gossemarsvin ut...

Det var lite pinsamt och lite ånger när jag var tvungen att lämna tillbaka marsvinet till en förvånad John på lördagen. Men som tur var tyckte han det var roligt!

Tänkte att ni skulle få ett suddigt bildmaraton med mig och några av mina classmates från fredagens fest:D


På lördagen hade jag den bästa dagen på länge, vaknade lite bakis och skakis men det gick över. Vi drog ett gäng och åt på MAX (checkat av på norrland, to do listan) för att sedan dra ut till havet. Där spelade vi beach i blåsten vilket inte gick sådär super bra så istället så hoppade jag och filippa i havet. Jepp - det var som tusen nålar ungefär och VÄLDIGT uppfriskande! In i bastun efter det och sen ut i havet igen - wiiihoooo!!!:D

Efter bastun blev det mat och sällskapsspel, jag kände inte längre ånger mot vad jag gjorde mot johns marsvin då han var en av dom värsta fuskarna jag stött på.

Nu blir det te och webb tv - hade, and miss ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0