Birk rapporterar

Ny kategori, Birks alldeles egna! Mest för att hålla familjen uppdaterad med vad han gör här:)

"Jag vill inleda mitt bloggande med att säga förlåt till lillmatte och en inomhuskatt vid namn Hemingway.... Matte tog med mig på middag igår, JÄTTEKUL!!! Jag blev lerig på vägen dit och sen när vi kom dit så såg jag att dom hade en katt!! Jag älskar ju katter och har inte sett en på över en månad så jag jagade hemingway... Bara lite... Men Hemingway hoppade upp på ett skrivbord så jag försökte skälla ner honom, då såg jag att matte var riktitg arg och sa att hon skämmdes över mig...
Värdinnan sa att jag såg ut som trasslesudd??? Var tvungen att googla honom.
Jag fick skämmas under köksbordet resten av kvällen."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0