Livstecken

Tjohop! Mkt har hänt, jag har vart i Malta, tagit det lugnt och fått en masssssa kramar från en go Lottie som vuxit som en tok! Saknar busungen som bara den och fick även en seriös förfrågan att komma tillbaka till sommaren för att jobba. Men det går inte, jag måste tjäna pengar i sommar... Det är svårt att säga nej ibland.

Här i Ume så är det ungefär en meter snö, plugg och en massa volleyboll på agendan. Vi har utökat träningen till fyra träningar i veckan och jag flåsar som en blåsbälg - vad hände med kondisen???
En tjej i laget frågade om jag inte ville följa med henne före träningen och springa i 45 min!!!??? Hehe, sa jag och förklarade att jag nog skulle vara helt död på själva träningen. Vilken jäkla kondis hon måste ha!
Imorgon eller på lördag ska jag inhandla ett par nya volleybollskor för det går verkligen inte att spela i sex år gamla skor, som gräddet på moset så har jag förutom mina paja benhinnor fått ett knasigt knä... Det var ju inte riktigt meningen att det här med volleybollen skulle bli så seriöst men jag har verkligen börjat gilla laget och spelet blir bättre vilket gör det hela roligare :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, TACK för mina födelsedagspresenter och TACK till mina underbara vänner som kom förbi på födelsedagsfika - det förgyllde dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0