Match helg och benhinneinflamation

Hejsan!
Idag är det studentsportardag i Umeå, alltså ingen idé att gå till ett överfullt IKSU för styrketräning. Det och simning är ungefär det enda jag kan göra just nu, mina benhinnor har sagt att det får vara nog så jag går på ibumetin kur och vilar dom den här veckan.

I helgen så var jag iaf med på matchen mot Vännäs, vi vann med 3-1, alltså en trepoängare till oss!!! :D Även om vi för det mesta saknade energi på planen så lyckades vi iaf och det var många ljusglimtar i spelet energiförlust till trots. Jag satte relativt många block och en tjej i laget som jag lyckades krocka med (vi dök efter samma boll) och som fick sig en rejäl smäll i huvudet gjorde många super servar och anfall trots sin yrsel!
Till helgen väntas en viktig match mot skellefteå som leder vårettan så håll tummarna för oss!

En liten parantes... Jag tyckte det var lite underligt i Vännäs sporthall, dom hade dragit en stor publik (ur volleybollsynpunkt sett) men det var tyst som graven. Jätte trisst, även om det inte var våran publik så är det ju kul med lite drag.

Nej nu ska jag städa lite och sen bege mig till strömpilen för att leta ytterligare en födelsedagspresent.

Tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0