Party all the night

Igår blev det party med Karro och hennes vänner, dom kom hit på lite förfest för att sedan dra till corona.

Karro är nog den mest sprudlande människa jag har träffat! Vi träffades på en resurs matte lektion en grå eftermiddag i november men livade upp den genom att gå på EPP tillsammans efteråt:)


Anyway... Vi stod i kön till corona som var absurt lååååång, jag hade aldrig träffat tjejerna förut som jag var ute med och några "idioter" till killar stod brevid oss i kön. Jag trodde jag skulle krackelera när en av killarna försökte vara häftig och pratade om hur lame det var att stå på listan till corona (karro försökte få in oss på listan) och för att citera "Innan du börjar skryta om att gå basåret så ska jag säga dig att jag är inne på mitt fjärde år på energiteknik programet", jag hade knappt hunnit öppna munnen men det var liksom droppen. Jag tänkte inte betala hundra kr för att spendera en timme innne på köttmarknaden så jag vände mig till tjejerna och sa att jag tänkte gå till origo och frågade om det var några som ville hänga med. Fick med mig två till tjejer. Ingen av oss kände varandra med vi hade skitkul! =) Det blev en lyckad kväll!


Kommer inte ihåg vad dom hette tjejerna;) Men jag diggar den blondas frilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0