twentyfourseven

Det föregående dygnet har jag varit vaken näst intill 24 timmar då vi på lördag morgon begav oss ner till Sundsvall på moddiga vägar för att spela våran sista serie match. Vi hade inställningen att det här ska vi ta med 3-0 i set så att alla spelare kunde komma hem i tid till respektive party som väntade på oss:)
Men det blir ju aldrig som man tänkt sig och 2,5 timmar senare hade vi vunnit en riktig nagelbitare till fem settare.
Vi gjorde en hel fantastisk vändning när vi låg under med två noll och alla var näst intill gråtfärdiga (av lycka) när motståndarlaget slog den sista bollen i nätet.

Jag som hade planerat att vara tillbaka SENAST kl åtta kom till Elina helt ofixad halv tio:/ Men vi lyckades styra upp ett riktigt party och klockan fem på morgonen kom jag i säng. Eftersom min kropp blir helt knas när jag dricker, kvittar om det är mycket eller lite så vaknar jag alltid tidigt och är über pigg och så var det även idag. Kl hal nio efter knappt tre och en halv timmes sömn vaknade jag! Är det bara jag som har det problemet?!

Jag har precis kommit hem från en volleybollmatch nu och snart kommer Filippa för att styra upp lite plugg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0