Skogis

En promenad i skogen....

 

Lyckligare hund får man leta efter! Jag blir mer och mer sugen på att skaffa en egen lurv, saknar att ha Birk hos mig!

Men jag vet att jag ska ut och resa mer, mamma har redan fått ta över en katt från mig och jag anser att när man är 22 år så ska man kanske kunna ta ansvar för sina egna djur, jag har arbetat hårt för att överrösta tioåringen inom mig för att komma till denna slutsats!

På tal om skogen, det står direktintag på mitt studera.nu för jägmästare, så nu blir det nog en professionell skogsmulle av mig ändå!:)


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilka härliga sommarbilder!! :) :)

och grattis till direktintaget!! ...men trodde vi nåt annat? ;)

2010-07-22 @ 19:06:00
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0