5 dagars

5 dagar på raken med alkohol är inte något jag kan rekomendera... Min kära inneboende tyckte att vi skulle se på celebrety rehab så att jag kunde ta någon lärdom... Jag förespråkar inte alkohol men jäklar vad kul vi har haft! Som jägmästare gör man följande:

* Omdirigerar trafiken i en rondell så att det går åt andra hållet

* Sitter i en så kallad kissering och kissar tillsammans

* Misshandlar varandra grovt på en myr i så kallad myrrugby

* Slänger Hanna i sjön, helst så många gånger som möjligt

* Badar i glaciärsjöar

* Dansar!!!

* Badar i universitetsdammen

* Går på skogsmaskinsmuseum

* Lär oss latin

* Klättrar på tak

* Klättrar i berg

* Våffla håret och spöka ut sig rejält på schlagertemat och sen inse att ingen annan gjort det

mm.....

Samt lär att känna 87 andra helt fantastiska människor! Ni är undebara!:)






Kommentarer
Postat av: "Centern"

Du är snygg i det mesta, men utan våfflat hår är du f#n i mig tusentolv gånger snyggare ;P

2010-09-06 @ 16:32:30
Postat av: Hanna

Haha! Nä,det kan jag nog hålla med om:P Kände mig oooootroligt fräsch och representabel på brännbollen ;)

2010-09-06 @ 16:46:47
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Åh, vad kul att se att du har det så bra! Jag saknar dig tusen!

2010-09-12 @ 11:44:16
URL: http://kopparrod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0