Jävla latmaskar!

Just nu är jag så jäkla arg på alla latmaskar i Sverige! Dom som röstar blankt för att politik är tråkigt, jobbigt, orka liksom....
Jag tycker att varje gång dom hör om någonting urbotat dumt som SD gör i riksdagen, om någonting som stoppas pga SD, om paniken i det politiska läget så ska dom känna sig riktigt träffade! Det är mycket tack vare er som vi sitter i skiten dom närmsta 4 åren.

16 röster var det som fattades för att alliansen skulle få egen majoritet, nu kan fan ingen säga att det kvittar om man röstar eller ej!

Kommentarer
Postat av: Johan

I agree, MEN tänk nu om de som röstade blankt gjorde det av rent missnöje över det utbud som fanns/finns. Rösten kunde kanske lika gärna hamnat på ett missnöjesparti....SD.... Då hade det inte bara varit 16 rösters skillnad....

2010-09-23 @ 08:45:11
Postat av: Hanna

Dom som röstar blankt pga att dom känner att ingenting passar har jag förståelse för men det finns många som röstar blankt för att dom inte orkar och det tål jag inte.

2010-09-23 @ 09:59:55
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0