Köttätande sport tejp på apoteket?!


Så här såg min ankel ut igår (mer blod!!) efter att jag drog av tejpen jag köpt på apoteket!? Ont gjorde det och jag drog inte bort den speciellt snabbt. Kan kanske bero på att jag hade haft den på i nästan ett dygn men det har gått bra förut med andra tejper, den här är livsfarlig!
Nu är ankeln svullen och det gör ont!! Tänkte gå till apoteket imorgon och berätta för dom vad som hände, vet att denna tejp har blivit borttagen från sortimentet tidigare men inte varför...

Tejpigt värre men jag kände att jag ville dela med mig av detta ;) Det mest händelsefulla än så länge denna vecka. Jag tror ni också skulle bli aningens chockade om ni upptäckte att eran hud skalades av.

Kommentarer
Postat av: elina

OJ! AJ!

2010-10-02 @ 00:33:42
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0