Tjenahejsan!

Det var ett tag sen... Hade nästan glömt bort att jag faktiskt äger en blogg tills jag surfade in på den igår! Det var så kul att läsa gamla inlägg att jag tänkte att jag kanske skulle fortsätta.

Det är bra med mig - utifall att ni undrar ;)
Har klarat mig igenom termin 3 (eller ska inte ropa hej än, vi slutar inte förän på tisdag), Maja och jag har inte mördat varandra än så ni som satsade era pengar - in your face!
Och slutligen... Jag trivs som aldrig förr!

Har ju bland annat Moa att rocka loss med!

(Foto, Oscar Gustafsson)

Den här helgen kommer att gå i det lugna tecknet, vattengympade med Sandra igår (ska även göra det på söndag för vi blev lite skolflickekära i instruktören), kostymdrama på tv nu och julbord ikväll:)

För er som undrar så kom jag på 4:e plats i fisketävlingen, fick hela tolv fiskar på 104 gram! Slog syrran med 1 gram vilket var det viktigaste! Linnéa kom på en hedersam 3:e plats och vi gick alla hem med pris. Mitt var nog det sämsta hitills - ett presentkort på salong bergatrollet (ligger i vår by's ålderdomshem), två koppar från något företag och en handduk som det står "sagolika Sunne" på. Presentkortet fick pappa som inte har så mycket hår att förlora, mamma fick muggarna och handduken hänger i mitt badrum.

Nu  ska jag göra mig så fin som det går till julbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0