Grooming

Ikväll har varit en riktig grooming kväll, ögonbryn har blivit plockade, ben rakade, ansiktsmasken har varit på och till och med naglarna fick sig en omgång!
Till och med en jägmästartjej bryr sig om sånt;) Att jag har klickat hem ett par superläckra fjällrävenbyxor kan vi prata tyst om!
Jag måste säga att jag är så glad! Jag har världens mest underbara vänner som förgyllde min födelsedag i dagarna två med underbart sällskap och fina presenter <3 Jag hann till och med glömma bort att jag fyllde 23!
Det ultimata skulle ha varit att ha min familj här också men idag har jag beställt resa hem över påsk och blir hemma hela 10 dagar!
Idag har jag varit i skellefteå med Evelina och jobbat för SLU på skellefteå camups högskolemässa. Det var riktigt kul :) Trevligt att lära känna Evelina bättre också i och med 4 timmars bilresande. En oerhört klok kvinna, att hon dessutom är en morgonpasset fan deluxe ger henne extra +
En tyvärr ganska otydlig bild men här är hon!
Nu ska jag snart krypa till kojs, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0