011411

Den här helgen blir en riktig djur-helg, det känns bra för jag tror jag behöver en helg som denna. För mig är det näst intill meditativt att vara nära djur, dom sprider, glädje, värme och ett lugn...
På söndag ska jag rida en islandshäst igen, jag har inte suttit på hästryggen på nästan två år så det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram imot det!
Om en timme kommer Mikaela över med Nike och Freja, jag hoppas hoppas hoppas att Freja inte tuggar sönder något:/ Ska iväg och träna efter det och sen blir det middag hos Carro och sandra.
Är helt megatrött och hoppas att jag piggnar till snart.
Att vara student är oerhört energikrävande!
Det var lite stolpar om mitt liv just nu.
När det är som mest jobbigt med press, stress och allt annat jag inte gillar saknar jag Island och att leva så nära och beroende av naturen. Det var hårt men på en annan nivå.

Kommentarer
Postat av: elina

Vilka vackra bilder!! :)

2011-01-19 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0