Mycket bättre

Jag drog en lättans suck när jag gick från skolan idag. Vår nya föreläsare är 100 resor bättre än den gamla och företagsekonomi är mer min grej än micro.
Nu ska jag bara ta tag i mig själv och plugga, har hunnit med en joggingrunda, städ samt fått krupp på Freja som rev ner min fina ljuskonstalation på skrivbordet (efter att jag städat!!!).
Någonting annat som gjorde mig himla glad idag var att få träffa Carro och Moa, tänk att man kan bli så fylld med lycka av att träffa vänner som man varit borta från i hela fyra dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha jag gick hem med ett stort leende på läpparna igår efter vår fikapause :)

2011-01-25 @ 20:53:02
URL: http://Moaullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0