Värmland

Hemma i Värmland och har total bloggtorka.
Vad ska man säga, det händer inte så mycket !
Jag jobbar på, umgås mest med lillebror, ett mega + är att sis har semester och spenderar mesta delen av tiden här i Västra Ämtervik fast den här helgen är hon i sthlm på bröllop.
Midsommar spenderade jag på jobbet och låg senare delen av kvällen med en film och magont (vet inte om det var sillen eller gräddtårtan, eller kanske mängden....)
Låter inte lite depp och tråkigt det här.
Det är inte så farligt;) Ganska skönt att vara hemma och ha ett litet Umeå uppehåll, fast jag börjar längta lite efter alla underbara där uppe i norr!
Förhoppningsvis blir den en roadtrip med Carro nästa vecka, om än bara för en dag med det skulle vara underbart kul att träffa en av favvo bruttorna:)
Och jag har ett projekt här hemma, ska springa runt den här pölen den 1:a augusti så nu är det hårdträning som gäller!
12km är det så helt omöjligt ska det inte vara :)

Kommentarer
Postat av: filippa

naaawe!! värmland e ju underbarast hanna! längtar tills ja får sticka hem nu under jul! får ja fråga om du sprang runt lillpölen tillslut..? ;D

2011-12-16 @ 21:23:19
Postat av: Hanna

Jajamen Filippa! Det gjorde jag :D

2011-12-16 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0