Ujuj

Här var det inte uppdaterat på länge! Men jag kan dra lite kort vad jag har gjort :)
*Vart i Uppsala på genus kurs för SLU, riktigt intressant!
*Åkt till sthlm och umgåtts med sis, Emma och Linnéa :)
*Sov alldeleles för länge idag när jag egentligen skulle ha varit på föreläsning, men jag säger bara en sak - boka ALDRIG sittplats i ett nattåg!
*Varit prao-elev på landsbygdsdepartementet
*Förvirrat personal på landsbygdsdepartementet (läs:rättschefen) som ville disskutera ett viktigt ärende med Marie (syrran) men stod och drog en lång harrang till mig tills jag fick en syl i vädret och sa att han nog hade tagit fel på person ;)
*Ätit sushi med alldeles för mkt wasabi
*Köpt nya vita converse :)
*Tittat på en massa lövträd med nya ögon
Och mkt mer!
Tyvärr verkar min mobil knas så jag kan inte ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0