Förkylning, igen...

Känner mig halvt döende idag! Halsen strejkar och jag känner mig sådär seg som man bara kan göra vid förkylning... He är gräjt! Var även till veterinären med tea för vaccinationen. Funkade toppen! Det var ju skitkul att vara hos veterinären! Första bussturen gjorde vi också med bravur. Men ingenting ska gå smärtfritt med lilla damen. Kopplet gick helt magiskt upp mitt inne i stan vid en trafikerad väg och vips så sprang det en lös jack russel i lyckorus mitt inne i ume med en hes skräckslagen matte efter ! Men det gick bra och vi tog oss till veterinären helskinnade. Ikväll blir det kurering i soffan!


Lite bilder från dagens bussfärd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0