Glada nyheter

Imorgon kommer matleveransen! Tjoho!!! Brevbäraren kommer med några basvaror i alla fall, det är lite av en lättnad.
Men vägen är fortfarande avstängd, den blir väll kanske plogad i slutet av maj när jag åker (det är ju ändå min tur vi pratar om).

Det värsta när det är någontong som fattas, som t.ex vanlig mat är att humöret sjunker till botten nivå och att vara ute i mitt i ingenstans med ett bottenhumör är inte det lättaste. Känner mig lite smått galen ibland;-) Jag menar det är ju en självklarhet att kunna ta en smörgås när man är hungrig men inte när det är ransonerat till två per frukost.
Inte ens hästarna kan få mig på ett bra humör nu och dom känner det, dom är spända för jag är spänd.

Det är verkligen robinsson/big brother stuk på att bo här, jag undrar bara vart dom placerat ut kamerorna?!
Jag skulle lätt klara 3 månader i Big Brother huset, piece of cake!=) Inte för att jag någonsin skulle sjunka till den nivån, någonsin.
Men det kanske kan vara en affärsidé att starta upp ett survivor camp här, för jag tror verkligen att det är en av få platser i världen man faktiskt lever såhär!

Men men... Jag kan sitta och njuta av bergen!image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0