Groggy är ingen ursäkt

Usch... Jag känner mig ännu mera vissen idag på grund av förkylningen! Efter att ha mockat i stallet kände jag mig helt groggy och Mary kommer fram till mig och säger - "Hanna, du ska rida Skatlagrimmur idag utomhus" Ooo No!
Skattlagrimmur är en unghäst som aldrig har blivit riden på ute, visst var mary med och red på en anan häst samtidigt som hon höll skatti i ett grimskaft men jag var ju ändå tvungen att rida honom, kunde ju inte bara sitta där och åka med. Kändes som om jag var i en dimvärld på en häst som inte riktigt vet vad stopp betyder!:/

Nu sitter jag här och smälter lunchen och vill bara gå upp och lägga mig, vill inte rida mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0