Hej!

Nu gör jag ett nytt tappert försök till en blogg!

Varför?
Därför att det kan vara kul att ha ett ställe att skriva av sig. Sen kan jag ärligt säg att jag har vänner och familj som är aktiva bloggare och som har fått mig att tänka att kanske det kan vara kul, och hey, kan blondin Bella kan jag!

Så vad är jag för en då...
Jag är en tjej på 20 år, lite av en nomad. För tillfället bor jag på Island, rättare sagt på västfjordarna, den mest isolerade delen av ön - ska man bo på Island så ska man bo på "riktiga" Island! Här är det, hm... Speciellt! Jag jobbar på en hästgård långt från alla andra människor tillsammans med två halv galna tyskar och en räv i stallet och har gjort det sen 12:e december förra året.
Livet här är speciellt, ibland är det superjobbigt och ibland känns det som om jag skulle kunna stanna i en evigehet.

Bloggen kommer att handla om lite allt möjligt som händer eller som jag har suttit och tänkt på, kort och gott allmänt, Enjoy:)//Hanna

Kommentarer
Postat av: Daniel Runvik

Vad roligt syrran! Det ska bli spännande att få läsa ännu mer om dina upptåg här. Lycka till!

2008-04-02 @ 21:41:45
URL: http://danielrunvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0