Hurtiga Hanna:)

När man har ett jobb som jag där man utför fysiskt arbete varje dag är det skönt att vara ledig, i alla fall för en halv dag.

Men dum som jag är kommer jag på att jag ska bli hurtig och friskus och allt va man kan vara så jag smällde i mig en tallrik med havregrynsgröt till lunch, tog ett äpple till matsäck och gav mig iväg på min en och en halv mil långa vandring till fyren som är längst ute på udden.

Visst är det fint väder och det var skönt men jag kom på det när jag var framme vid fyren att jag var tvungen att gå samma lååånga väg tillbaka - tråkigt! Och jobbigt! Men men, jag har rört på mig!=)

Och det har bara blivit två glas med coca cola idag!
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0