Klumpigt

Fick telefon idag...
Det var Heiko (tyska kille som jag bor med) som ringde från Tyskland, han är hemma för elva dagar nu.

Jag måste bara berätta om det mest klumpiga man kan göra om man har en flygresa tidigt på morgonen.
Heiko var väldigt glad att komma till civilisationen i Reykjavik så han bestämde sig för att parta med sina kompisar på torsdag kväll och blev liiiite för full. Han somnade klockan 2 på natten och skulle gå upp fyra men vaknade fyrtio minuter innan hans plan skulle gå och fick ta en taxi (svindyrt) till flygplatsen för att få reda på att dörren till flygplanet hade stängts när han kom fram.
Istället fick han betala 7000 kr för buisness (som var det enda lediga) till frankfurt med en mellanlandining i Köpenhamn... Hehe, han skämdes men är man så dum får man skylla sig själv som jag sa till honom!;-) Men jag lovade att inte säga något till våran chef, han ville väll inte bli dumförklarad av honom.

By the way är det 20 grader varmt och sol i Tyskland, är inte alls avis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0