Träning

Följer ett träningsschema som jag har sett i en toppformstidning, jag ska börja jogga och dom hade en start guide som verkade bra! Så nu är det raska promenader på 30 min 6 gr den här veckan. Igår fick jag gå själv men idag fick jag faktiskt med mig Mary! Vi gick i power speed och nu ligger vi båda som två hösäckar och orkar inte göra någonting!=)

Det blev mycket träning idag för jag fick en ridlektion av Mary, jag måste ju förbereda mig inför den där förbaskade tävlingen. Det var hårda tag och när timmen var slut var jag ungefär lika svettig som hästen! Men det gick bra, vi kanske inte kommer göra bort oss totalt om vi har tur.

Föresten måste jag berätta om vädret vi har haft idag för det var nog det märkligaste jag varit med om! På morgonen var det kallt och snöade, vi gick in för lunch och kom ut i sommarvärme!!! I stallet verkligen kryllade det av flugor som vaknat till liv, det var riktigt äckligt! en timme senare så blir det kallare och blåsigare och det börjar regna, nu är det helt vindstilla och runt fem pluss.
Om ni tycker svenskt aprilväder är konstigt ska ni testa den Isländska versionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0