När man har tråkigt

Så sitter man alldeles för mkt framför datorn.

Ibland gör man upptäckter, facebook är ett sånt ställe både på gott och ont men denna gång var det på spotify.

Om jag någonsin känner mig nere vet jag vad medicinen (förutom chocklad) är - MELODY CLUB! Finns det ett bättre band? Brittan och lady gaga i all ära om man vill bli partysugen men melody club är i en klass för sig själv:)






Ush vad jag inte ser fram emot helgen, jag vill göra ngt roligt men måste jobba och dom få timmar jag är ledig vill ingen spendera med mig - hehe... Allmänt oönskad för tillfället:p

Kommentarer
Postat av: Sofiee

ja fysatan hon borde ha åkt igår :D haha.

synd att jag måste jobba ikväll annars hade det varit kul med bio. kanske nästa helg eller någon gång i veckan?

2009-03-06 @ 10:32:20
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0