Bajsväder

Nu ska jag berätta för er att myten om det regniga, blöta och gråa England är ingen myt. Idag har det bara hällt ner, igår bara hällde det ner och i helgen var det inte mycket bättre. Det är som om sommaren och vintern är dom värsta årstiderna här.
Kommer ni ihåg början när jag var här? Då regnade det hela augusti och sen blev det fint - well it has started again.

Så ingen volleyboll för mig ikväll, utomhussäsongen har börjat men vädret styr, jag tror inte det är någon som vill halka runt på vått gräs.
Funderar på att gå och simma, vill inte sitta i huset hela kvällen när jag har spenderat hela dagen här.

Fan vad duktig jag är! Imorse gick jag en promenad efter frukost, igår var jag ute och sprang och nu ikväll ska jag simma, blev quinoa till maten också! Go Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0