Barnvaktskväll nr 4

Ikväll gick det inte så bra att hålla sig undan från onyttigheterna, även om jag inte räknar 70% chocklad som så onyttigt men jag måste säga att jag hållt mig ganska så nyttig denna vecka.
Även om det slank ner några godisar ikväll så är jag stolt över mig sälv! Jag har kört GI och det känns skillnad, vet ni vad mer jag gjort? Bara druckit en kopp kaffe på tre dagar!!!!!!! Vet ni vad jag ersätt det med? Grönt, ja GRÖNT te - hur bra är jag va?

Men jag har tränat varje dag, gjort styrketräning, joggat och promenerat - jag vet att jag har börjat vara nyttig ungefär tusen gånger nu men den här gången har jag stora förhoppningar om att det ska lyckas för jag har hittat någon sorts balans, det blir inte halvt svält, halvt svulla utan en balans med träning. Detta ska nog gå kära vänner :)

Men nog om diet och träning! Det är ju egentligen tråååkigt så ni får se reslutatet när jag kommer hem ;)
Jag har tråkigt och sitter och kollar på Katie and peter stateside, meningslös brittisk tv om ett mediåkert mediakåt par, men vad ska man göra om man väntar på Geys anatomi?

blaha blaha... Nej nu ska jag inte tråka ut er mer

Bon voyage

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha jag å S käkade faktiskt en syltmunk var igår så du behöver inte känna dig dålig ;)

hehe...vi syns imorn :D

2009-05-15 @ 11:21:37
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: kalle

GO HANNA!!!!!! fortsätt så :)



kramar!!!

2009-05-16 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0