Heffa har varit frånvarande

Det har inte blivit blogginlägg på ett tag som min stalker (maja???) påpekade. Men som grädde på moset får ni en nattblogg från stockholm skriven av en salongsberusad Hanna som har svårt att somna.
Jag har varit (är) nere i sthlm på center konferens, blivit lite peppad av en mental coach och Heffa har lyst med sín frånvaro. Jag brukar kallas Heffa eftersom jag ibland (alltid) är klantig som en heffaklump.
Jag är glad att konferensen flöt på som den gjorde och rent inspirations och innehållsmässigt var den över förväntan!
Konferensen slutade efter lunch och jag var sedan slav under min systers styre, hon ville ha gardiner strykta och upphängda i sin nya lägenhet på hammarby sjöstad. Lite tavlor och hyllor fick jag också hjälpa till att sätta upp.
En kul kuriosa om lägenheterna i hammarby sjöstad är att det är som att titta in i akvarium hos grannarna. Jag lovar, varje lägenhet jag har besökt i det här området har samma effekt!
Jag har därför (efter att ha utsatts för nakna bröst av grannen) utmanat ödet genom att gå i trosorna och bytt om framför fönstret i lägenheten till min systers förtret som faktiskt måste bo här ;)
Har även börjat träna på att "gå ner för trappan" vid fönstret men tänker vänta tills prime time imorgon kväll när jag kör huvudnumret!
Ikväll var vi på en värdelös (house klubb/bar)  nära skanstull på söder men innan vi kom dit var det trevligt här hemma med en massa riesling tillsammans med Berit och susanne.
Nu ska jag ge sömnen en chans och säger därför puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0