Morgonpasset/jakten på lycka!

Jag och morgonpasset i P3 har en stark, lite udda relation till varandra. När jag ligger och snoozar på morgonen är det enda som får mig upp tanken på att jag får lyssna på Kodio, Martina och Hanna. Jag måste resa mig upp ur sängen och gå 3 meter till radion för att starta den. Och så får jag mig ett skratt!
Imorse blev jag lite besviken, Hanna Hellquist var inte där, min favorit! Jag tror att i mångt och mycket är vi av samma skrot och korn. Så gissa om jag blir glad när jag går in på SVT play och ser att hon fått ett eget tv program!!! Och vad bra det var:)
Ett klipp som fick mig att skratta och bli sådär Hanna lycklig var detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0