Det går knappt att vara miljövänlig här ute

Sitter och chattar med Jonna på msn, vi ska tillrix fm festival i karlstad imorgon och ha lite kul tillsammans, det blir så sällan man träffas!

Tänkte att nu ska jag vara lite miljövänlig (och spara pengar måste jag erkänna) och ta tåg eller buss. Men det är verkligen skamligt vad lite turer det går! Sista bussen hem går 19:45 och hur kul är det?

Jag börjar förstå pappas klagan på "miljö mupparna" det går inte att leva utan bil här och med bensin kostnaderna nu så kommer min bilresa kosta 107 kr bara i bensin.

Vi kanske borde tvinga alla politiker att bo på landsbygden i en månad och klara sig på våra vilkor - vilken chock dom skulle få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0