Ko räddning

Det är lite action att bo på landet, nu ikväll drog vi upp en ko som satt fast i ett dike fyllt med blålera. Stackarn var helt slut och vi fick dra upp henne med traktorn:/

Och nu måste jag bara få avreagera mig lite på försäkringskassan också!
Dom puckona har inte registrerat mig ÄN i Sverige! Vad håller dom på med!? Går jag omkring utan sjukförsäkring nu eller???
JAg blir så jävla trött på alla idiotiska myndigheter vi har i det här jäkla dadda landet! Allt ska skötas av staten och vi blir som statens små barn som inte kan ta hand om oss själva. Men sköts det??? Näe, jag kan nog rada upp exempel på exempel vilka miffon dom har på kontoren!

Förlåt för språket men jag är ARG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0