Theres a reason i'm the mental swedish legend


Denna bild bjuder jag på... Snygga golfkläder va!?;)

Min kära vän Linnea publicerar så snällt fylle sms från mig på sin blogg men jag bjuder bara på detta...

"Haha hittar inte datorn:) Älskar dig med:) Haha. Skickas imorn. Är engelsmannen snälla? Puss"

Kanske inte bara jag ska kallas mental, fast man måste nog vara mental när man går ut som jag gick ut:/ Vojne...


På tal om Mental... Grannen måste tro att jag har en skruv lös... Igår försov jag mig, mobilen la av mitt i natten så alarmet gick inte! Klockan tjugo i tolv (Lotties skola slutar halv tolv) vaknar jag av att det knackar på dörren. F*N tänker jag, rusar nyvaken med pyjamas ner för att öppna där grannen står med Lottie.. Förlåt förlåt, väckarklockan ringde inte säger jag med håret åt alla håll och lila prickiga pyjamas byxor och en rosa t-shirt där det står (tack och lov på svenska) "Det snurrar i min skalle".

Jag går omkring i en timme och tänker hur värdelös au pair jag är som missar att hämta upp ungen från skolan osv medan jag försöker i en timme att få igång mobilen.

När jag väl fick igång den hade jag ett röstmedelande från Lou där hon sa halv elva att jag inte behövde hämta Lottie från skolan utan grannen skulle göra det.

Fatta vilken röta! Ingen skada skedd förutom att grannen nu verkligen måste tro att jag är galen, jag ser inte fram emot nästa gång jag ser henne!


Kommentarer
Postat av: linnea

Haha det där med att jag inte hittade datorn...jag satt i bilen när jag skrev det...inte så konstigt att där inte fanns en dator haha:)

2008-11-19 @ 00:17:02
Postat av: Hanna

Haha! Låter som du hade kul och jag tror (som det låter på din blogg) att vi mådde lika pissdåligt dagen efter:/

2008-11-19 @ 16:56:44
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0