Creepy people....

Idag tog jag och Lottie en utflykt till en park lite längre bort och hade med oss kakor och saft som vi skulle äta där. Medan vi satt och åt och pratade om lite allt möjligt kom det fram en man till mig och började prata. Helkonstig från Gambia som hade väldigt dålig engelska, jag har aldrig vart med om en mer påträngande person i hela mitt liv! Han bara pratade och pratade, ville veta vart jag bodde och varför jag f*n inte rökte! Han gav sig inte! Och Lottie blev rädd för honom så jag sa till Lottie att kom, vi går till lekparken.

Tro det eller ej men han följde efter oss dit!!! Så jag sa till honom hövligt att det var trevligt att träffas men jag har lovat Lottie att bara hon och jag ska leka idag så vi vill gärna vara ensamma. Efter mycket om och män och övertalningsförsök från hans sida så lämnade han oss ifred.

ICKE!

Han hängde utanför lekparken hela tiden, det var riktigt läskigt och Lottie frågade hela tiden varför den konstiga mannen står där. Det började verkligen bli en klump i magen på mig.
När vi gick ifrån lekparken började han komma efter mig och prata med mig igen väldigt påträngande men jag sa att nu får du fan lämna oss ifred, han såg  helt arg ut men lämnade oss. Jag var helt skakis men kunde ju inte visa det för Lottie för då skulle ju hon bli ännu mer rädd.
Det här är andra gången jag fått en afrikans man efter mig i Bristol, alltså när det vart riktigt otäckt. Att det just vart afrikaner är bara en slump, kanske jag skulle gå hem riktigt bra i Afrika - haha! Nej skämt och sido, sånt är läskigt speciellt när man har ett barn med sig.

Som tur var avslutade vi dagen bra på ett kaffe pratandes om ditten och datten:)

Kommentarer
Postat av: Kimmi

Fyyy vad läskigt!

Köp en tårgassprej eller pepparsprej som du har med dig. ryser

Tack annars för besöket på bloggen och ha en fortsatt skön helg.

Kram och var rädda om er :-)

2009-01-16 @ 23:57:02
URL: http://asiktskanonen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0